niedziela, 8 stycznia 2017

Podsumowanie roku

Wiem, dosyć późno zabrałam się za to by podsumować miniony rok. Dawno mnie tutaj nie było. Natłok obowiązków, a także wydarzenia w moim życiu, sprawiły że przestałam pisać. Jednak dziś, gdy zaczęłam układać plan na styczeń i wypisywać cele, doszłam do wniosku, że muszę wrócić. Postanowiłam, że od razu się za to zabiorę, bo inaczej po raz kolejny "jutro" przerodzi się w "nigdy". 



Co się zmieniło w moim życiu w 2016 roku? 


Przede wszystkim jest mnie o 10 kg mniej, co uważam za duży sukces. 

Kolejna rzecz, bardzo ważna dla mnie, to to, że w końcu odnalazła mnie miłość. 


Powiedziałam: TAK.




Pierwszy raz byłam nad morzem.

Ścięłam włosy, w końcu doszłam do wniosku, że to w takich czuję się najlepiej. 

Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, jednak to co najważniejsze już zostało napisane :). 

2016 rok, był jak na razie najlepszym rokiem w moim życiu!

Co w takim razie z 2017? 

Zaczynam detoksem cukrowym (link)

Reszta w najbliższym czasie na blogu. 



A co ciekawego u Was? :)





3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję z powodu zaręczyn! Pierścionek jest prześliczny. Życzę wiele szczęście z ukochaną osobą :)
    Pozdrawiam cieplutko w te mroźne dni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak ja Ci zazdroszczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaręczyn i wszystkiego dobrego w nowym roku!;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...