piątek, 29 kwietnia 2016

Studia dzienne i praca, Spotify i "Jak pokochać siebie?"

Miniony miesiąc był dla mnie ciężki. Postanowiłam zacząć pracować, a ponieważ studiuję dziennie, nie jest to takie łatwe. Wyszło na to, że nie mam ani jednego dnia wolnego. Trudno było mi dograć wszystkie zajęcia w ten sposób, by móc chodzić do pracy minimum trzy razy w tygodniu (oprócz weekendów). To jest główny powód tego, dlaczego tak rzadko pojawiały się posty w tym miesiącu. Przyznaję, że musiałam najpierw wdrążyć się w ten tryb życia, by móc znaleźć trochę czasu dla siebie, czyli między innymi na bloga. 

Mogę jednak śmiało powiedzieć, że w kwietniu przysłowiowo zrobiłam krok do tyłu, a zaraz po tym dwa do przodu. Zmieniałam poglądy na co niektóre sprawy. Oczywiście nie obyło się bez przykrości, które po raz kolejny potwierdziły, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło (Swoją drogą, skąd wiedzieć czy dana sytuacja jest zła czy dobra, skoro przykrość może sprawić, że zmienimy się na lepsze? :P) 

Kwiecień przyniósł kilka ciekawych rzeczy, którymi chciałam się z wami podzielić. Przede wszystkim wspaniałym prezentem, który podarowała mi moja przyjaciółka. Jest książeczka Beaty Pawlikowskiej "Jak pokochać siebie?" Kto obserwuje mnie na Insta, miał już okazję przeczytać jedno z mądrych słów w niej zawartych! 


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Ewelina (@mam_marzenia_do_spelnienia)

 W zasadzie lekcja zawarta w tych kilkudziesięciu stronach Beaty Pawlikowskiej podniosła mnie na duchu. Polecam przeczytać! 





Kwiecień to także miesiąc wyzwania pielęgnacyjnego, o którym pisałam tutaj. O tym szerzej w innym poście. :)

W końcu przekonałam się także, do założenia konta w Mbanku, przed czym strasznie się wzbraniałam, mając klapki na oczach, że IPKO to najlepszy bank pod słońcem :P. 



Oprócz tego zakochałam się nieodwołalnie w programie Spotify! Słyszałam wiele dobrego na jego temat już dawno, ale dopiero jakiś czas temu przekonałam się na własnej skórze, jaki jest wspaniały. Nie mogę żyć bez muzyki, słucham jej każdego dnia przez długi czas. Program pozwala na wyszukiwanie całych albumów różnych wykonawców, a także na odtwarzanie playlisty ułożonej przez innych. Sami możemy wybrać muzykę z kategorii, na którą akurat mamy ochotę.



Program pobrałam ze strony: https://www.spotify.com/pl/

6 komentarzy:

  1. WoW, ja musze pogodzic prace, szkołe treningi, dom i znaleśc czas na gotowanie sobie i chłopakowi a oboje mamy osobne diety :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca i studia potrafią wyczerpać nasz cały czas, jednak to chyba zmiana na plus. Ja też trochę pracowałam studiując i jakoś miałam poczucie lepiej wykorzystanego czasu;) A książka i cytaty świetne;) Bardzo lubię jej książki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pracuję by móc pójść na kursy od września, więc mam jakiś cel, to też trochę inaczej. Wiadomo, że oprócz pracy i studiów każdy ma też inne obowiązki, ale wszystko jest do ogarnięcia. :)
      Także uwielbiam książki Pawlikowskiej! :)

      Usuń
  3. Mam podobnie - też zaczęłam pracę i studiuję dziennie - czasu dla siebie jest maksymalnie mało i póki co życie osobiste nieco leży, ale później jakoś się na pewno wszystko ułoży, przyzwyczajenie też robi sporo :) Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zrezygnowałam z usług m banku bo zaczęli mi działać na nerwy. Na początku fajnie i wszystko ok a później zmieniali przynajmniej raz w tyg regulamin i konto z darmowego zrobili odpłatne....

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem mam wrażenie, że już mam wszystkiego dość. Wtedy warto się zatrzymać i pomyśleć, że to od nas zależy z jakim nastawieniem będziemy podchodzić do życia :) Piękne cytaty :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...