niedziela, 10 kwietnia 2016

Pierwsze wrażenia serum LashVolution - czy będę miała piękne rzęsy?


W zeszłym tygodniu dotarło do mnie to oto cudo ze zdjęcia. Przeczytałam wiele blogów, na których dziewczyny pokazywały efekty po dwóch miesiącach stosowania. Były one w większości zdumiewające! Mam nadzieję, że po stosowaniu serum LashVolution, zaobserwuje takie same u siebie.

 

Paczka od LashVolution dotarła do mnie bardzo szybko, opakowanie było przepiękne, wraz ze specjalną dedykacją dla mnie!  


W opakowaniu znajdujemy dokładniejszy opis produktu, a także szczegóły, dotyczące stosowania. Oprócz tego dostajemy specjalną "linijkę" do zmierzenia naszych rzęs, ułatwi nam to śledzenie efektów! :)

Producent nie zaleca stosowania serum na dolną powiekę, tylko górną, w pielęgnacji której pomoże nam cieniutki precyzyjny pędzelek. Przypomina mi nieco taki, który znajdziemy w eyelinerze. Odżywkę należy stosować codziennie wieczorem, nakładając na oczyszczoną skórę powieki. 

Producent obiecuje: 
- rzęsy dłuższe o 87%
- rzęsy gęstsze o 80%
- wrażenie bardziej podkręconych i ciemniejszych rzęs
- ogólną poprawę kondycji rzęs
- pierwsze efekty już po 4 tygodniach stosowania

LashVolution jest dla osób, które:
- mają rzęsy krótkie z natury
- mają rzęsy osłabione wiekiem
- mają rzęsy w złej kondycji
- po prostu pragną mieć długie, gęste i mocne rzęsy

Mam nadzieję, że serum sprawdzi się u mnie, tak jak u innych. Kurację zaczęłam już wczoraj. Profesjonalne opakowanie, klarowny opis stosowania, a także opinie innych osób wpływają na to, że moje nastawienie do produktu jest bardzo pozytywne. 




11 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakie efekty osiągniesz :)


    Kochana mogłabyś kliknąć w linki u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektów końcowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Long4lashes i jestem bardzo zadowolona, efekty jak po Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na Twoje efekty :) Jak się sprawdzi, pomyślę o zakupie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie i obiecująco. Z chęcią poczytam o efektach, choć sama ze względu na wrażliwe oczy unikam takich produktów i mam złe doświadczenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce to! Boskie jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz napisać recenzje po kilku tygodniach stosowania. jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi. Mam dość liche rzęsy i jedynym kosmetykiem, który stosowałam na nie był olejek rycynowy. U mnie się sprawdził, tylko, że mogę jego używać tylko podczas wakacji, bo bardzo trudno jest jego zmyć i czasami wyglądałam jak miś panda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci w takim razie owocnych efektów po zastosowaniu serum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym :) inny podobny produkt miał super rezultaty, więc być może ten również takie da :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...