środa, 30 marca 2016

Pomadka Rimmel 600 PEACHY BEACHY


Jakiś czas temu Rimmel wypuścił na rynek nową serię pomadek "The Only 1". Czytałam wiele pozytywnych recenzji na ich temat, jednak nigdy nie miałam żadnej z tej firmy. Ostatnio skusiłam się na kolor Peachy Beachy.

Odcień Peachy Beachy, czyli brzoskwiniowy wpada nieco w róż. Nadaje się w sam raz na okres wiosenno-letni. Opakowanie jest bardzo eleganckie, a sama pomadka pachnie wspaniale. Oprócz tego, co dla mnie bardzo ważne, nie ma smaku. Ostatnio opisywałam wam szminkę Honey Flower, którą przestałam używać, ze względu na paskudny smak.  


Konsystencja pomadki jest bardzo miękka. Gładko nakłada się na usta, aby kolor rozprowadził się po całych wargach, musimy przejechać nią kilka razy. Na początku usta są lekko "mokre", jednak pomadka szybko wysycha. Bardzo ważne jest to, że się nie rolkuje i nawilża usta. 


Niestety pomadka nie jest zbyt trwała i bardzo się rozmazuje. Aczkolwiek bardzo nadrabia kolorem, który dla mnie jest po prostu niesamowity. Mówiąc szczerze wybierałam pomadkę w ciemno, tylko na podstawie zdjęć z internetu, kupiła mi ją przyjaciółka będąc przy okazji w sklepie. Gdy otworzyłam ją po raz pierwszy byłam lekko przerażona kolorem, okazało się jednak, że wspaniale się prezentuje. 



Nie sugerujcie się jednak za bardzo tym zdjęciem, gdyż mój aparat jest beznadziejny i nawet minimalnie nie oddaje jej piękna. 



Jestem bardzo zadowolona z zakupu i z czystym sumieniem mogę polecić tę pomadkę. Cena to około 20 zł i na pewno jest tego warta, w szczególności ten kolor! :)

5 komentarzy:

  1. Piękny kolor na ustach. Wydawać by się mogło, że jest mocniejszy, a tu taki delikatny, wiosenny. Bardzo ładny! Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...