niedziela, 20 marca 2016

Jak wzbogacić codzienne uczesanie, czyli najciekawsze inspiracje z Instagrama

Dość często, gdy muszę czekać godzinę na autobus do domu, włączam sobie Instagrama i przeglądam. Aby nie był to czas stracony, zdecydowałam  się przygotować dla Was upięcia i sztuczki, które najbardziej mi się spodobały. 

Na pierwszy rzut, fryzura, którą pokochałam. Jest po prostu cudowna, już wiem jak chcę być uczesana na wesele mojej przyjaciółki! 






Dziewczyna ma naprawdę długie włosy. Do sierpnia zostało mi 5 miesięcy, więc mam nadzieję, że moje odżyją i urosną, by fryzura wyglądała równie olśniewająco na moich! :)

Następnie ciekawy trik, aby urozmaicić przedziałek. 




Warkocze zawsze w modzie. Moje włosy są trochę za gęste na takie uczesanie, ale fryzura idealnie nada się dla osób, które mają ich trochę mniej. Oprócz tego upięcie nie zajmie nam dużo czasu i nie jest skomplikowane :)



Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Chic Perks ™ (@chicperks)

Sposób na ładną kitkę.



 Kolejne to szybki koczek, dla długich włosów. :)


Film zamieszczony przez użytkownika Yana M. 🌸 Russian (@itsruskova)

Kolejne warkoczykowe upięcie, według mnie ma w sobie urok!



Na sam koniec koczek który zajmie nam trochę więcej czasu, ale bardzo ładnie się prezentuje.  


Film zamieszczony przez użytkownika Ambika Pillai (@ambika_pillai)

Co myślicie o takich postach? Które upięcie najbardziej Wam się spodobało?  

16 komentarzy:

  1. Przed ostatnie sliczne.. chciałabym potrafić takie sobie robić sama

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na proste do wykonania, ale u mnie w praktyce jest trudniej :D

    Zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne są wszystkie fryzury! :)
    ja niestety zawsze się poddaję po kilkudziesięciu minutach prób zrobienia czegoś fajnego z moimi włosami..

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zbyt liche włosy aby się tak upinać. U mnie zwykły warkocz wygląda słabo :P. Tylko zwykłą kitka mi zostaje do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam zbytnio zdolności do tworzenia takich cudów na głowie, a szkoda. Ta 1 fryzura jest śliczna, no i warkocze, które kocham w każdej postaci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne, ale moje włosy sa na te cuda za cienkie i za rzadkie.. :( Nie mogę darować tego swoim genom :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Propozycje super! Ja jestem fanką kitek, więc ta opcja podoba mi się najbardziej :)) Niestety nie mam tak pięknych włosów (tak gęstych) jak te dziewczyny, no ale co zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. niektóre fryzury są niesamowite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ogóle nie mam talentu do takich fryzur;/
    A są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne fryzurki ale czasochłonne :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje. Najbardziej spodobała mi się 1 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycje! Muszę jakąś wypróbować :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe inspiracje, jednak nie ukrywam, że nie lubię eksperymentować z fryzurami, najlepiej czuję się w prostych, rozpuszczonych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie upięcie jest bardzo ciekawe i oryginalne :) Chciałabym tak umieć :)
    Więcej takich postów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szybki kok z dlugich wlosow ekstra :-) a ten trik z przedzialkiem widzialam :-) świetna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...