niedziela, 21 lutego 2016

 http://i1.wp.com/idealnaja.pl/wp-content/uploads/2012/08/542572_333355753388805_1070040783_n.jpg?resize=720%2C450


Moją przygodę tutaj zaczynam od wyzwania. Mianowicie przez miesiąc chcę wprowadzić w życie regularne, zdrowe posiłki oraz ćwiczenia trzy razy w tygodniu. Przygotowałam się do tego najlepiej jak mogłam. Dobrze wszyscy wiemy, jak kończą się takie postanowienia. Nie jedno takie mam już za sobą, oczywiście nieudane. Już same statystyki wskazują, iż zaledwie 20% osób chudnie trwale. Postanowiłam przestać powielać na okrągło te same błędy, przeanalizowałam wszystko, wypisałam ich aż 36.

Na osiągnięcie sukcesu w tej kwestii składa się: zmiana stylu życia, zmiana otoczenia, zmiana myślenia.


Moje wyzwanie będzie trwało miesiąc tj. 22.02 – 22.03, co oczywiście nie oznacza, że po jego zakończeniu, wszystko pójdzie w las. Raz na tydzień będę wstawiała podsumowanie minionego tygodnia, wraz ze zdjęciami jedzenia. Po całym miesiącu wypiszę, co udało mi się osiągnąć. Nie będę teraz zdradzać dokładnie, co zamierzam robić, gdyż będę publikować posty, w których będę co nieco opiszę ten temat. 

2 komentarze:

  1. Ja jakoś nigdy nie potrafiłam się zmobilizować na takie przedsięwzięcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam się z czego odchudzać :)

    Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...